Betaling

Hoe kan ik veilig betalen?

Als u een bestelling plaatst bij online apotheek PHARMONET kan u online betalen of via een bankoverschrijving.

Online betalingen verlopen via het beveiligde systeem van de firma OGONE, marktleider op het vlak van online beveiligde betalingen. Uw versleutelde betaalgegevens zijn via een beveiligde SSL-verbinding ingevoerd in hun systeem. Daardoor zal er nooit kritische betaalinformatie van u opgeslagen worden op onze website.

 

Welke Online betaalmogelijkheden biedt u aan?

Momenteel bieden we de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Paypal
  • Bancontact / Mistercash (enkel Belgische banken)
  • iDEAL

 

Ik ben niet zeker dat de betaling correct afgerond werd, wat kan ik doen?

Wanneer de betaling van een bestelling bevestigd wordt aan PHARMONET, wordt er naar de klant een extra bevestigingsmail gestuurd. Daarmee weet u dan zeker dat de betaling correct afgerond is.

Wanneer u echter problemen gehad heeft bij de betaling, of u denkt een vergissing gemaakt te hebben, neemt u best zo snel mogelijk contact op met PHARMONET. Dit kan via het e-mailadres « Contacteer ons » met als onderwerp “Navraag betaling” en vermelding van het bestelnummer.

 

Op welk rekeningnummer kan ik mijn bestelling via bankoverschrijving betalen?

Wanneer u kiest voor betaling via bankoverschrijving, kan u op de volgende rekeningnummers uw betaling doen:

 

BNP Paribas Fortis Bank

Warandeberg 3, B-1000 Brussel

IBAN: BE53 0017 9101 3353

BIC: GEBABEBB

 

Wanneer moet ik betalen als ik voor bankoverschrijving kies?

U betaalt best zo snel mogelijk, aangezien wij uw bestelling pas verwerken nadat de betaling (of een betalingsbewijs) ontvangen werd. Indien u uw bestelling zo snel mogelijk wenst te ontvangen, dient u gebruik te maken van “online betaling”.

Als u kiest voor een bankoverschrijving, heeft u 2 weken de tijd om uw betalen. Bij het finaliseren van de bestelling wordt er een mail met de betalingsinstructies naar uw opgegeven e-mailadres verstuurd. Daarin staan alle gegevens die u nodig heeft voor de bankoverschrijving.

 

Kan ik kiezen voor betaling bij ontvangst van het pakket (onder rembours)?

Het is niet mogelijk om te kiezen voor betaling bij ontvangst van het pakket.

 

Kan ik betalen met een bankcheque?

Het is niet mogelijk om te betalen met een bankcheque.


  • Levering binnen 24u

    Doe een bestelling voor 12u en U ontvangt Uw aankopen de volgende dag aan huis geleverd.
    Van maandag tot en met donderdag mits een leveringsadres in België.

  • Beveiligde betaling

    Elke betaling met een krediet of debetkaart uitgevoerd via onze site, is beveiligd dankzij het platform INGENICO (voordien Ogone)

  • Vragen?

    Ons apothekersteam staat ter uwer beschikking en zal antwoorden op al Uw vragen. Aarzel dus niet ons te contacteren via deze pagina of per e-mail: pharmonet.info@gmail.com.